Онлайн-конференція CHRISTINA

20 жовтня 2022 року відбулася подія, на яку чекали косметологи та власники косметологічного бізнесу всієї України! Традиційна конференція CHRISTINA, яка цього року пройшла в зручному онлайн-форматі.

Тема цьогорічної конференції була «Рестарт косметології з CHRISTINA: як перетворити виклики на нові можливості?» Учасники дізналися все про успішний рестарт бізнесу в умовах нової реальності. Ми запропонували нашим учасникам ефективну робочу формулу з трьох складових, яка допоможе адаптувати та вивести косметологічний бізнес на абсолютно новий рівень.

Repair (відновлення): презентація інноваційної лінії Line Repair від CHRISTINA, яка відкрила ще ширші можливості для косметологів у роботі з клієнтами!

Reload (перезавантаження) сервісу: як відбудувати процеси, повернути та утримати клієнтів!

Restart (перезапуск) продажів: робочі інструменти та дієві підказки для адаптації та росту продажів в умовах сьогодення!

Наші ТОПові спікери поділилися досвідом та розповіли, як перетворювати виклики турбулентного сьогодення на нові можливості та ріст доходу.

За підсумками конференції наші учасники дізналися, як:

✔️ працювати з ефективною продукцією, аналогів якій ще немає на ринку

✔️ збільшити продажі бізнесу та заробляти більше

✔️ впровадити бездоганний сервіс та побудувати LOVEMARK

✔️ розширити клієнтську базу та працювати на новому рівні

✔️ знайти надійного партнера, щоб розширити можливості свого бізнесу

Нашими спікерами стали ТОПові експерти, які поділилися з учасниками своїм безцінним досвідом:

Анастасія Рубан — лікар-дерматолог, косметолог, сертифікований міжнародний тренер MD SkinSolutions (Люксембург), член Pluryal Academy, сертифікований тренер Мультимед, сертифікований тренер професійного косметологічного бренду CHRISTINA.

Катерина Котляр — лікар дерматовенеролог, косметолог, тренер бренду CHRISTINA, методист компанії TOP COSMETICS Україна.

Марина Березюк — ex-Head of CRM у METRO Cash&Carry, викладач курсу «Побудова відділу клієнтського сервісу» в Laba. Має 17 років досвіду управління клієнтським сервісом (Life, Yves Rocher). Експерт з клієнтського досвіду (СЕМ) та соціальний психолог.

Анна Хайленко — власниця Vi cosmetics (дистриб’ютор професійної косметики більше 50 естетичних та ін‘єкційних брендів) та Школи косметології Vi academy.

Кожен учасник онлайн-конференції отримав комплексний пакет додаткових матеріалів.

🔥 Конференція тривала 4 години поспіль, їі переглянули 2177 косметологів з усіх куточків України та за їі межами!

До зустрічі на конференції CHRISTINA у 2023 році!